Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΧΑΘΗΚΑΝ ΝΩΡΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ

Χάθηκε νωρίς το Καλοκαίρι,
μπήκε ο χειμώνας ξαφνικά!
Πήρε του φθινόπωρου το αστέρι,
μόνο την βροχή, στην αγκαλιά!
Ήρθανε στα φύλλα της καρδιάς μου,
χιόνια παγωμένα απ'το βορριά,
πάγωσαν μαζί και τα όνειρά μου,
σε μια χειμωνιάτικη βραδιά!!!!

Χάθηκαν νωρίς τα όνειρά μου,
λες και μου τα σκόρπισε ο βορριάς,
κι'έγινε κομμάτια η καρδιά μου,
σαν μικρό νησί της λησμονιάς!
Τώρα η ψυχή μου παγωμένη,
κι'ούτε μια ακτίνα πια ζεστή,
έμεινε η καρδιά μου προδομένη,
σαν χειμώνας όλη μου η ζωή!

Κι'ήρθανε στα φύλλα της καρδιάς μου
χρόνια παγωμένα απ'το χιονιά,
πάγωσαν μαζί και τα όνειρά μου,
σαν μια χειμωνιάτικη βραδιά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου