Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ένα μικρό απόσπασμα απο το βιβλίο που γράφω αυτη την εποχή με τίτλο Η ΚΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΖΩΓΡΑΦΟΣ

       - Άκου να δεις κορίτσι μου! Ζωή, δεν είναι μόνον ο γάμοςκαι η ομορφιά!
Ζωή είναι να νιώθεις ευτυχισμένη, με ότι γεμίζει την δική σου καρδιά. Η ευτυ
χία κορίτσι μου,είναι μια στιγμή, που μπορεί να την πετύχεις,αλλά και μπορεί
να μην την δεις ποτέ!!
      Τι χρώμα έχει η Ευτυχία μπαμπά και πως να την ανακαλύψω ,για να γίνω
και εγώ ,έστω για λίγο, ευτυχισμένη?
      Δεν έχει χρώμα κορίτσι μου, μπορεί να είναι ένας ήχος,μια μυρωδιά γνώρι
μη και αγαπημένη,αχνή και αλαργινή,η μπορεί και το ουράνιο τόξο,με τα ωραία
φωτεινα χρώματα,που βγαίνει πάντοτε, μετά τις καταιγίδες και τους κεραυνούς!
Όμως εσύ κορίτσι μου είμαι σίγουρος, ότι θα την ανακαλύψεις ,στο ταλέντο σου
που σε φωνάζει να το προσέξεις!Εγώ ξέρω πως έχεις μαγικά χέρια,σε βλέπω με
πόση ευκολία σχεδιάζεις,και πιστεύω, ότι ο Θεός ,σου χάρισε απλόχερα αυτό το
ταλέντο,για να σε κάνει ευτυχισμένη και να μην σκέπτεσαι συνέχεια το πρόβλημα
με το σώμα σου!Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου,για να σε βοηθω!
     Πως μπορώ να ζήσω μπαμπά με τέτοιο σώμα;
Μα εγώ σε φαντάζομαι μεγάλη ζωγράφο,και πρέπει να ξέρεις ,ότι η ζωγραφική δεν
χρειάζεται σώμα αλλά χέρια και μυαλό πολύ λαμπερό και αυτά εσύ τα έχεις και τα
δυο!!!!
      Σ'ευχαριστώ μπαμπά μου! Μόνο εσύ έμεινες να μ'αγαπάς!

1 σχόλιο: