Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Περιπλάνηση στο παρελθον ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ

Όταν ήμουν παιδί,΄
ήταν όλα ωραία,
η καρδιά μου αγνή,
η ζωή μου σπουδαία!
Σε μια άσπρη αυλή
η τρελή μας παρέα,
με τα όνειρα εκεί,
σε πεζούλια ασπρισμένα!!!

Τα παιχνίδια τρελά,
στις αλάνες παιζόταν
και το τόπι μικρό,
στις μπασκέτες ριχνόταν!
Τα κορίτσια παντού
το άρωμά τους σκορπούσαν,
κορδελίτσες μπιζού,
στα μαλλιά τους φορούσαν!

Τα σκαλιά ν'ανεβώ,
πόσο εύκολο ήταν,
στη ζωή να σταθώ,
σαν παιδί βοηθήσαν!!!
Οι αγνές οι χαρές,
τα παιχνίδια το τόπι
η γλυκιά προσευχή,
στης ζωής το κατόπι!!

Όλα ήταν ωραία
όταν ήμουν παιδί,
φτωχικά μα πηγαία,
μια ζωή χαρωπή!
νοσταλγώ αυτά τα χρόνια
τα θυμάμαι πολύ
είναι μεσ'την καρδιά μου,
σαν γλυκιά προσευχή!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου